Ännu en ny vecka

Då var det måndag igen då, kan ju vara skoj med trevlig vecka om man har en massa att se fram emot, som tur är så är det en sådan vecka för mig. På lördag kommer Mickis hem till Sthlm och det är något att se fram emot. Man måste ju göra en total makeover den här veckan, haha eftersom det är utgång på lördag. Det ska solas solarium 1 el 2 ggr så man får en liten grundfärg, sen på fredag hoppar jag in i en spraydusch och blir ännu lite brunare o fräschare, jag måste hitta något att ha på mig, jag vet redan ett par skor som jag ska köpa. De ska beställas från Internet så tror ej jag hinner få hem de innan lör. Och den här veckan blir ju ännu bättre när man vet att jag kommer få in pengar på banken på onsdag (LÖN). Är alltid trevligt med lön tycker jag, den brukar mest gå till alla räkningar, men något ska jag köpa till mig själv i alla fall.


Min helg har varit lugn och skön.

Fredags: Middag hos Elin och Alex (en massa god mat) + lets dance koll så klart
Lördag: Middag hos Svenne och Maggan + Robinson koll. Sen hämtade jag bror på kvällen söder om stan, han hade varit på fest. Snällt av mig va? *haha*

Söndag: Körde jag mamma till jobbet så jag skulle kunna ha en bil att brumma i på dagen. Jag åkte till farmor för att hälsa på och när jag kom dit så var faster där också, alltid trevligt. Hon har en kinesisk naken hund och han är inte kastrerad så det vart ju lite jobbigt för han eftersom Stella löper. Han sprang ju omkring och var super kåt i princip hela tiden. Stella gjorde ju inte saken bättre. När de väl hade lugnat ner sig lite och låg i olika hörn av huset så smyger Stella dit och lyfter på svansen och verkligen visar att hon löper *haha* är man dam så e man....

Jag fick lite lunch och lite god fika, sen fick jag åka vidare till el giganten för att lämna in min mob, den har gett upp hoppet. Det är stjärnornas krig på displayen + att jag inte ser vem det är som ringer. Men har min gamla mobil nu så den funkar som vanligt. Men att det ska ta 14 arbetsdagar minst innan man får tillbaks mob *suck* de är inte allt för snabba på att jobba, det märker jag det..


Idag hoppas jag att mitt körkort kommer med posten, att åka omkring med pass + ett A4 papper känns inte så proffsigt *haha*


Jag ska fråga en tjej här på jobbet om jag får låna hennes bil för att åka hem och hämta tjockis salvan som jag behöver för att smörja in Stellas trampdynor, ena har spruckit och hon ligger och slickar på det hela tiden och jag tror inte det blir bättre av det direkt. Så måste hem och hämta salva + en strumpa så hon inte slickar bort det igen *suck*.


Jag måste gå och köpa en chokladask idag också som jag och Sofie ska skicka till våran bilskolelärare Tanja, det var hon som gjorde så att vi fick körkort. Så vi har gjort ett litet kort till henne så jag hoppas hon blir glad..


Nu måste jag jobba så jag hinner med allt som skall göras..


KRAM.




Kommentarer
Postat av: NE0 Timeless

Lycka till med bloggen :)väldigt fint skrivet.



Titta gärna på min Secondlife blogg



http://www.youtube.com/watch?v=VP13VIitNsM

2009-03-23 @ 09:51:54
URL: http://secondlife.bloggy.se
Postat av: Cissi

Tack för igår, det var trevligt :D Kram

2009-03-23 @ 10:13:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Pishi

O trafiklärare heter det Madeleine.... :)

2009-03-24 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0