25/3

Gud så härligt det är när solen tittar fram även om det fortfarande är väldigt kallt ute. Men snart kommer våren *hoppas*

Igår efter jobbet så åkte jag till Kicks i Kista för att bli sminkad av min kompis Leonie, jag skulle iväg på en fotografering o ingen annan kan sminka mig lika bra som hon kan, så jag tog mig dit och blev kanon fin, Tack Leonie.

Mamma kom och plockade upp mig i Kista vid 18,30, hon hade varit och gjort naglar i Solna. Hon körde hem till henne och sen tog jag bilen och brassade in till stan, skulle vara i stan kl 19,00. tack vare GPS så kom jag fram till mitt mål *haha* annars skulle jag aldrig ha hittat! Jag och Bingo fotade i 2 timmar el nåt, han tog en massa fina porträtt bilder på mig, sen vart det keps bilder och lite mjukis kläder bilder. Hoppas att jag får en snart så sätter jag ut en bild här på bloggen.

Efter fotografering så vart det lite mat, jag var så hungrig eftersom jag inte hade ätit lunch och ingen middag så kl 21,30 var det verkligen dags för en KEBAB *mums*

När vi satt och åt så pratade jag med Mickan och den damen är så rolig *haha* hon sitter o viskar en massa saker till mig så till slut så gav jag telefonen till Bingo, tror ni hon blev chokad? Det tror jag hihihih....

Efter ett tag kom det en kompis till Bingo, någon fotograf som jobbar för tidningar, så han tog kort på oss + de som jobbade på kebab haket, vad han ska med de bilderna till vet jag inte riktigt. Han pratade om att han fotar folk och sen frågar han om deras kväll och skriver om det i aftonbladet eller DN el vad det nu var för tidning. Så vi får se om han ringer till mig då *haha*

Imorgon den 26 mars så ska jag ut med några tjejer från jobbet och träffa Tina, hon har jobbat här tidigare men slutade vid årsskiftet, så ska bli skoj att äta en middag med henne och kolla hur on har det. Vi blev 5 st, de flesta var upptagna. Men ligan vi har fått ihop är Jag, Naemi, Jeanette, Anna och Tina så klart. Vi ska äta på en restaurang som heter Underbar som ligger på Drottninggatan. Har aldrig varit där tidigare men det blir nog kanoners. Sen vet man aldrig om det blir en utgång efter det! Jag ska köra så jag får hålla mig i ett nyktert tillstånd..

Här är en bild på mig och tina på julfesten innan hon slutade.

Nu ska det ätas frukost och sen ska det jobbas

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken underbart vacker bild :D

2009-03-25 @ 10:00:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Du ser nästan ut som en porslins docka, du e så fin så.

2009-03-25 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0