2/3

INGET går min väg idag. Är så trött på det här *suck* orkar inte gå in på detaljer nu för då kommer jag nog bara bli arg så jag hoppar över det *haha*


Jag har inte kunna skriva något inlägg för i princip alla Internet sidor är blockade *suck*.

Så detta får jag skicka över till Sofie så hon lägger in det.


Min helg var lugn o trevlig men nu när det är måndag så är det hets hets hets. På onsdag får jag 2 veckors "semester" från jobbet i alla fall så det blir skönt. Får vi se hur de klarar sig utan mig..


Tänkte gå en längre promenad med Stella på lunchen så jag kommer bort lite o rensar huvudet, får huvudvärk av att sitta här när inget går som det ska. Snacka om att man har kortstubin då..


Skriver mer sen när jag kommer hem, för det här funkar ju inte.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0