Solen är fortfarande kvar…

Jag bli så glad när solen lyser, är väl inte världens värme direkt, men allt är bättre än regn, hoppas nu bara att vädret håller i sig tills på fredag.

Får duka både inne och ute kanske, får se hur jag gör.

Idag ska jag och Hanna åka och handla all mat, kommer att bli en hel del vill jag lova. Hoppas jag hinner sola ikväll också, det behövs kan jag säga.



Igår var jag med Thina en stund på kvällen, vi åkte till Tommy (Annelies mans) restaurang och åt god wok. Annelie var självklart där hon med, så vi satt och snacka lite skit. Hon visste någon som skulle sälja en rottis på 10 månader och Thina blev självklart intresserad, så vi åkte och mötte upp den här hunden! Det var en hane och han var gigantisk, hehe lilla Thina skulle inte ha en chans när den var fullvuxen, han skulle väl väga det dubbla av vad hon gör idag haha.. Så tror hon hoppar över att skaffa bjässen, var en väldigt fin hund dock.



Försökte sätta in bilder här på jobb datan, men det fanns ej det rätta programmet, så blir inga bilder idag heller. Jag vet att det är mycket roligare att kolla på bilder. Men jag väntar på min mob, den är trasig igen... Och det är ju min mobil/kamera hehe så utan den, INGA BILDER...



Dags för lunch snart!

Fläskfilé med ris. Mumma....



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0