Ska det sluta regna någongång??

Det har regnat hela helgen.. det är fan helt sjukt. När ska det sluta? Vad är prognonsen inför midsommar?? Jag hoppas den är bra, för vi ska sitta ute och äta.. det är de stora planerna i alla fall!!!

I fre var jag hemma hos Mary ett tag på kvällen och kollade på film. Jag mös en hel del med Leon först, sötnosen!!! Han är så gosig..
Åkte hem vid 23 och somnade rätt så fort, fy vad trött jag var.

I lördags var det dags för lite fest hos Elin och Alex, alltid trevligt att komma dit och bara umgås.
Innan jag åkte dit så körde jag mor min till hennes kompisar i Edsviken, de skulle ha poolparty, hahaha lite väl dåligt väder, men det var en hel del folk som flög ner i poolen ändå!
Väl hemma hos Elin och Alex bjöds det på god mat och lite fördrink. MUMS... även om jag körde så blev det en halv fördrink för mig, var inte så mycket alkohol....
Sen så mös jag en hel del med Samuel oxå.. Jag byte blöja på han, han hade bara kissat haha så det var OK, annars skulle jag stenvägra.. HEHE inge babybajs på mig tack.

Fick ett erbjudande att åka med till BALI i oktober, låter inte helt fel va, det tåls att tänka på!!! Betala en biljett tur & retur och bo i princip gratis. Helt OK...

Nu ska jag kolla på TV, inte för att det finns allt för mycket att kolla på.

Ajuste, inatt drömde jag om att jag och mamma var ute på stan, när vi sen skulle åka hem så kom det en tjej och knivhögg mamma i ryggen så hon bara föll ihop. Jag tog kniven och högg ihjäl den här tjejen så hon dog. Undra hur jag/du skulle reagera om det vore in the real life. Läskigt......
Mamma klarade sig i alla fall. hehe

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

vilken himla tur att jag klara mig, tur att de bara va en dröm..

2009-06-15 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0