Mycket som ska handlas…

Jag har ett helt A4 papper med saker som skall handlas inför midsommar, hoppas pengarna räcker haha! Det bör de göra..


Cici ska i alla fall fixa tårtan, då vart det ett projekt mindre för mig.. SKÖNT


Jag har sett en massa roliga lekar på youtube, haha de vill jag göra på midsommar, måste bara hitta all rekvisita.

Har ni några roliga tips kanske? Allt är välkommet.



Vi har sommartider här på arbetet. Det menas med att vi får jobba 8-16 istället för 8-17, men företaget måste vara bemannat till klockan 17 av 2 personer per avdelning. Så jag skrev in mig i dagens industris avdelning eftersom jag alltid har suttit här på DI. Men nu ska jag inte det längre, så min gamla chef kom och sa. Du jobbar faktiskt på Annonsservice, inte på dagens industri. HMMM tänkte jag, vad skönt för mig då. Då jobbar jag alltid 8-16!

1-0 till mig HAHA



Måste jobba på lite nu, har en hel del att göra!!




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0