Me Like

När solen skiner, även om jag sitter inne så njuter jag!...


Nu har budgivning satt igång på min lgh, kan ju inte riktigt säga att mobilen går varm med sms om buden, men någon höjning har det blivit. Är fortfarande inte uppe i priset jag vill ha.

Men nu ligger den på 900,000, uppdaterar er när det ändras!

Idag blir det en promenad med Stella & Flip (chefens hund) på lunchen, sen ska jag sitta ute och lapa sol när jag kommer tillbaks.

Jag måste ju få lite färg innan Gotland, så den här veckan blir det till att sola ute, om det blir skit väder nästa vecka så vet jag vart alla solarium finns..


Igår var jag hos Cici på en fika, sen åkte jag hemåt.. Stannade till i Hundgården på vägen hem så Stella fick leka av sig lite. Sen hamna jag hos Svenne & Maggan på en fika. Jag fastnade där till 22 eftersom Inside man började kl 21 på 3:an, så då kollade jag lite där.

Sen på väg hem så var Joppe ute & studsa på Sofies & Kims uteplats så Stella sprang självklart dit, så de lekte lite innan läggdags hehe. Så söta så....



Nu ska jag ut i solen.



Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande!Vad släpper du den för? Håll mig uppdaterad ;) Pöss

2009-06-23 @ 15:24:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0