Inte roligt alls….

Helen & hennes 2 vänner åker till Alanya idag och ska vara där i 2 veckor. Cissi med familj åker på lördag och ska vara där i en vecka och jag vill också åka, haha i alla fall när det är sånt här skit väder. Mår nästan dåligt av att gå till jobbet i det här vädret. FYYYY säger jag bara!
Jag tänkte ta en sista minuten resa nu snart, men då kommer jag ju vara borta över midsommar och det funkar inte.

Så jag får gott vänta faktiskt... Även om det är riktigt jobbigt.



Igår var jag och Vanessa inne i stan och åt middag på Gabis restaurang, de har grymt god mat där. Nybrogatan 42, ÅK DIT......

Lilla Reza kom dit och gjorde oss sällskap och satt och snacka lite skit, han är rolig han. Han ska bo med oss på Gotland, 6 tjejer och en kille, vissa har det bra haha.



Jag la in lite bilder i förra inlägget, inte så roliga bilder kanske. Men det var det jag hann med 07,30 imorse innan jag gick till jobbet, det kommer att komma mer bilder sen!



Idag ska jag hem till Cissi på middag och bara ha det bra, hennes lilla dotter har fått vattkoppor, men det hade jag som liten så jag är lugn hoppas jag!



Nu ska jag förbereda min frukost.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0