Helgen

Oj vad dålig jag har varit på att skriva.
I fredags så var det halvdag på jobbet & sen var jag på vift hela dagen känns det som, skyller på det haha.

Lördagen var en trevlig dag tycker jag, jag var på 25 års kalas & 30 års kalas, det var Max & hans storebror Kim som fyllde år. De hade hyrt en lokal i Vallentuna som var kanon bra för fest. Hela tjocka släkten + vänner var där & lilla jag dåra. Trodde det skulle vara lite jobbigt eftersom jag bara känner Max & hans mor & far, men alla var så trevliga mot mig så det funkade kanon.
De hade arrangerat en massa lekar som var trevligt. Det var tipsrunda, fiskedamm, fotografering m.m.
Jag fick dock åka därifrån rätt så tidigt eftersom min lille hund var hos faster Lulu (tack Lulu)... Så jag åkte väl vid kvart över 24 från V-tuna och gav järnet till Hässelby, var en riktig evighetsväg vill jag lova. Men till slut så kom jag fram och snuttan blev så glad att matte kom och hämta henne.
Vi åkte hem och gick ut på en promenad. Längre fram på vägen ser jag ca 15 ungdomar som springer omkring och gör hyss haha eller nått, när jag kommer närme de så smäller de en smällare, IDIOTER skriker jag och ska ta fast ungfan som gjorde det. Men han sprang för livet & likaså hans kompisar. Blir arg på kids som inte fattar att hundar inte tycker det är allt för skoj med smällare...
Sen gick jag hem & sov haha.

Idag söndag har jag och mamma varit hos Roffe (mammas pappa) och tagit en fika med honom i Solna. När vi satt på deras uteplats så var det en äldre dam där med en liten valp (cocker spaniel). Valpen & jag fatta tycke för varann haha så vi satt på gräset och mös en del, men det har bitit och rivit mig på hela armarna så jag ser ut som en självmordskandidat! INTE BRA.....
Efter Solna så åkte jag hem till Hanna på en fika där Cici oxå höll hus, så trevligt med lite fika och snacka lite skit. Till middag vart det spagetti & köttfärsås hemma hos mor min,

Nu sitter jag hemma och är pigg, jag som ville vara trött så jag bara kunde krypa ner i sängen och bädda i mig.

Jaha, Sverige förlora mot Danmark, inte bra alls vad jag vet, får se om det går bättre mot Malta på onsdag! Hoppas......

KRAM

ps. kolla den här lyan, den var ju söööt, men ligger i bushen!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/450291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0