God Morgon..

Idag har jag högar av jobb som måste fixas! För ingen hade lust att hjälpa mig i fredags när jag var ute och körde bil hela dagen.
Men det är bara att sätta igång då så att jag hinner med allt som skall göras.



Igår kväll satt jag och kolla på Shopgirl, har sett filmen förut men den är lite gullig. 22,10 så vart det strömavbrott i hela norra Stockholm, ca 94,000 boenden blev utan ström...

Så det var bara att gå och lägga sig. Låg väl och rulla tummarna ett tag men somna vid 23 kanske.



Är fortfarande underbart varmt ute, tänk om Sverige skulle kunna ha det så här en hel sommar, vore det inte underbart? Eller tror ni vi skulle tröttna? Det gör vi nog tror jag. Jag tycker synd om hunden min dagligen, hon tycker nog det är kanon varmt. Så hon badar minst 1 gång om dagen när det är så här pass varmt.



Nu ska jag sätta igång..



Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-06-01 @ 09:22:26
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0