God morgon.

Det är såna här mornar jag älskar.. jag går ut med Stella 07,20 och solen värmer och fåglarna kvittrar och det är inte en jäkel ute så långt jag ser haha!! Det är helt underbart!.. Kan det inte vara så en hel sommar!? Tror ni att vi skulle tröttna på värmen då?



Igår fick jag ett väldigt trevligt bud på min lgh, den är nu uppe i 1 miljon. När man väl kommer upp i en sådan summa så känns det som jag bara vill ha mer. Men är egentligen jätte nöjd med det budet. Jag hade satt en gräns vid 950,000 och det är den garanaterat uppe i så! Får se om mäklaren ringer senare idag och vill skriva på alla papper.

Hon som har lagt budet vill i alla fall ha ett väldigt sent inflyttnings datum, det gynnar väl mig eftersom då kommer jag ha längre tid på mig att hitta något bra.



Idag är massören här på jobbet, så jag tänkte unna mig en HEL timmes massage faktiskt. Hon är här varje vecka, men jag har inte tagit massage på väldigt länge så nu är det dags.



Idag kommer Helen hem från Alanya, hon har varit där i 2 veckor. Ska bli kul att höra hur hon har haft det!



Nej nu ska jag fortsätta med ALLA fakturor så de kommer inväg till kunderna imorgon.




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0