Ångest...

Jag har ett sådant shopping sug, men handlar inte. Är för snål för det haha!! Jag ska vänta till skattepengarna kommer, så när allt är betalat så kanske jag kan handla en liten grej eller 2 haha.



Det är fortfarande skit väder ute och jag börjar tröttna på det mer och mer. När ska solen komma? Enligt radion så sa de att det kommer att vända på onsdag nästa vecka. Jag tycker synd om alla som skall ta studenten den här veckan, idag, imorn... Ja inte roligt alls.



Igår åkte min bror + ingift farbror eller fasters man eller vad det nu heter, haha han heter Danne i alla fall, de åkte iväg och köpte en GOCART av någon anledning, vad de ska göra med denna vet jag ej! Åka på vägen? Hmm får man det? Det var väl något som var trasigt med den, så de ska väl hålla på att mecka lite kan jag tänka mig. Ska bli kul att se när den är klar sen.



Nu på morgonen har jag suttit & kollat på sista minuten resor men hittar inge bra. Sen så vet jag ej om jag vill åka utomlands innan Gotland eller efter! Jag ville först åka v.28 men då verkar jag inte få med mig någon. V.27 kan jag inte åka för då har jag en massa fakturor som skall ut här på jobbet och det är mitt jobb tyvärr haha!

Så när blir det?!?!?!??!?!?!?!?



Ingen mat har jag med mig idag heller. Så det får bli nudlar. Inte det godaste kanske men jag blir mätt!



Ha en bra dag i skit vädret




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0