Tisdag kväll..

De här 2 arbetsdagarna har gått rätt så snabbt, hoppas på att det fortsätter så i 3 veckor till.... Längtar att få komma utomlands.
Idag har jag städat mitt hem.. När jag tänker på att jag ska göra det så är det ju verkligen en pain in the ass, men när jag väl kommer igång så är det kul tycker jag. Jag ändrar runt lite på mina prydnander så det blir lite förändring, fast just nu så vill jag bara komma in i en ny lgh, jag har hittat en som jag tycker är jätte fin och jag hoppas verkligen på att jag kan köpa den. Har inte vart och kollat på den ännu men kommer förmodligen att få en liten privatvisning innan den stora visningen, då kan jag ju oxå lägga ett bud på den och se vad säljaren säger. Vad tycker ni om lgh? se länk...

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/463913

Vi får se hur det går..

Efter min lilla städning så hade mamma vart & handlat sallad till oss, Tack så mycket mami.. Så jag åkte dit när jag var klar och fick lite mat i magen. Efter maten så mötte jag upp Björne för en hundpromenad och vi pratade lite om Sandhamn, hans kusiner är där nu och vi funderar på att åka ut och hälsa på, men inget bestämt ännu. Vi brukar gå till en äng som inte ligger så långt bort och släppa hundarna så de kan springa av sig & leka lite, men idag var det en kille där som flög med ett radiostyrt plan eller vad det nu heter. Vi tänkte ehhh vi släpper de ändå, haha båda hundarna tog sats & börja jaga detta plan SUCK, men de kom tillbaks rätt så snabbt på vår inkallning som tur var...!!

Vi stannade till hos mamma efteråt och tog en fika och fastnade där ett tag, Amanda (12 år) och hennes kompis ville gå ut med hundarna, hmm tänkte jag.. Aja gör det sa jag men håll i hårt om det kommer en katt eller hare. Måste se rätt roligt ut när 2 st 12:åringar är ute och vallar en rottweiler och en schäfer blandning, men det hade gått bra....

På fre kommer Mickis hem och på lördagen ska vi fira henne ute i Vaxholm. Damen blir 24 år och det ska firas.. Kommer bli kanon, hoppas bara på bra väder så vi kan ha lite poolparty.

Nej om jag ska ta och lägga mig i sängen och försöka sova, har ställt klockan på 06.20 imorgon, ska försöka hinna med en långpromenad på bögsgård innan jag beger mig till jobbet.
Godnatt



Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Varsegod...kom du upp 6,20?

2009-07-29 @ 08:49:01
Postat av: Amanda

mm det var jätte kul många kollade fundersamt.dom höll sig på avstånd!!haha:)

2009-08-01 @ 17:44:16
URL: http://smoothii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0