Söndag = Shopping

Igår lördag kom Mickan hem till Sthlm vid 20 tiden. Jag åkte hem till hennes mamma i Vaxholm för att hänga & bara mysa. Åt en massa god mat & bara hade det bra. Så trevligt så!
Om en vecka åker vi alla till Gotland, ska bli grymt kul!!!!!!

Idag är det söndag och vad gör jag/man på söndagar? SHOPPAR!!! haha inte för att det händer alla söndagar direkt, men jag och mor min åkte till Stinsen och då blev det lite påfyllning i garderoben hemma!! Men allt var det REA på förutom en kjol!!!

Köpte 6 handdukar på Hemtex (39 kr styck)


Det vart 2 stycken tröjor på Gina Tricot (99 kr styck)
Vet ej om man ser färgen på den ljusa, den är ljusgul och kommer att se väldigt fräsch ut på bruna mig sen! haha


En klänning från MQ, Vanessa har en likadan och tyckte den var jätte SÖT. Har kostat 699 kr, men jag köpte den för 199 kr. Då snackar vi REA!!


Sista köpet vart en beige kjol, jätte söt verkligen!! (250 kr)


Det är vad jag har gjort den här förmiddagen/eftermiddagen! Alltid kul att shoppa. 
Nu ska jag bara slappa fram tills middagen! haha!!

KRAM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0