Shopping

Igår så bakade jag & Hanna muffins, vi är ju proffs bakare tycker jag... Vad tycker ni själva?



De vart i alla fall sjukt goda muffins......

Idag åkte jag o mamma till elgiganten för att hitta en tv till Morfar, men istället så hittade jag min kaffebryggare som det var kampanj på, ordinariepris 1495 kr och kampanj priset låg på 895 kr men självklart så var ALLA slut förutom demo bryggaren som stod framme... Så den knyckte jag + att jag fick den för 789 kr. JIPPI yey säger jag bara!!!!


Super nöjd är jag!!!

Sen så hamnade jag på bodyshop i stinsen och vips så handlade jag lite till, så kan gå.... Body lotion och Body butter, luktar underbart gott.



Det var all shopping för idag haha! Nu ska jag fika med mor & morfar och sen blir det Ikea, kan hända att jag handlar något där oxå.. hmmm!!

Ha en forsatt solig dag!!!!

Puss & Kram

Ps. det kommer att komma bilder från Gotland snart!!!!!

Ajuste, beställde ju lite kläder från HM oxå, glömde det!!

Bikini
Linne
Svart kavaj
Blå höstjacka
2 st blommor
Lila tröja
Brun väska ( finns ej på bilden)
Beige shorts (finns ej på bilden)

Kommentarer
Postat av: Arne

du tror inte det var kampanj pris, just pga att det bara var demo exet kvar???

2009-07-22 @ 14:44:41
Postat av: Alessandra

Å vilka härlig muffins!

Kul att du hade det bra på gotland! Hoppas resten av din semester blir lika bra :)

2009-07-22 @ 21:45:43
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0