Nu går tiden sakta..

Jag hade en massa saker att göra på förmiddagen men nu börjar tiden gå väääldigt sakta. Så nu är det bara att vänta på att klockan blir 16 så att jag får gå hem.

Nu kanske jag fick lite att göra i alla fall haha, men bra det för då springer tiden iväg!



Idag på lunchen så var jag i hundgården med Sofie, hon har lite aggressioner som hon nog vill få ut, så var lika bra att åka dit så hon fick prata av sig lite. Som jag sa tidigare gumman, ta det med en klackspark, till slut så förstår den/det att det var inte värt det! Hehe..

Senare idag ska nog jag & Sofie hinna med en solning, börjar få den där berömda färgen mjölkvit! Så nu är det DAGS!!



Nu kommer Jeanette med en massa fakturor, så bäst att börja.



Ha en fortsatt bra måndag!



96 timmar kvar till semester börjar. ÅNGEST! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0