Nedräkningen har verkligen börjat nu!!!

Om 6 timmar så har jag semester, LOVELY.... Ska bli så skönt att få vara borta lite, fast den riktiga semestern börjar på söndag när jag har kommit till Gotland. Ska bli så roligt att åka med alla damer.

Jag

Cecilia

Mikaela

Vanessa

Sofie

Mika

Och våran Reziiaaaaaaa



Idag ska jag och Sofie tvätta tillsammans, haha kanske blir roligare då? Vad vet jag, hoppas på det i alla fall. För det är ju en rätt så tråkigt sysselsättning annars.

Sen ska vi nog bara ta det lugnt & kolla på en film!



Hoppas att jag kan gå lite tidigare idag från jobbet, måste hem och fixa/städa lite. Orkar inte komma hem till ett bombnedslag efter Gotland.



 

Läs det här!!!! Hoppas verkligen på det här nu..


Det massiva regnovädret har de senaste dygnen orsakat kaos i stora delar av landet.

Men nu kommer solen tillbaka.

Men trots de stora regnmängderna går vi mot ljusare tider. Och det snabbare än väntat.

- I morgon blir det fint väder. Det kommer fint väder från Gotland och in mot landet. Det kommer spricka upp i Stockholmsområdet, och långsamt går det västerut, säger Jonas Höglund, meteorolog på SMHI, till Expressen.se.


Jag råka försova mig imorse, vaknade 07,56 och var på jobbet 08,28, det är bra jobbat va? Men hann inte gå ut med Stella så det ska jag göra nu.



Ha en fortsatt bra dag, solen ska visa sig på eftermiddagen sägs det..



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha nu en underbart skön semester och var rädd om dig!!! Kram Cissi

2009-07-10 @ 13:36:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0