Idag är det lördag!

Det är lördag och jag sitter hemma hos mor & gör nada. Vad ska jag göra? Åka & shoppa? Det blir dyrt! Min bror sitter här & tjatar på mig att vi ska göra något, men vad ska vi göra?

Här kommer lite mer bilder från helgen!!

Dagens outfit i torsdags...


Närbild någon? Ja men visst!!!!



Stella har badat en HEL del veckan som har varit, hon tycker det är så mysigt, men va faaaaan hon hårar ju som aldrig förr.



Nu ska jag försöka hitta på något att göra denna lördag!
Idag kommer Mickis till Sthlm, hoppas jag hinner träffa henne innan hon åker tillbaks till GBG! Hon ska ju vara på dop hela dagen imorgon och hon kommer till Sthlm vid 20 tiden ikväll, kanske ska ta & tvinga ut henne på en sväng på stan!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0