God morgon allesammans..

Idag är det tisdag och det börjar närma sig fredag och då går jag på semester.


Igår efter jobbet så åkte jag till hundgården med Stella och kasta lite boll, det tycker hon är super kul. Efter det så bestämde jag mig för att gå förbi Svenne & Maggan, ett par äldre vänner till familjen! Var där en stund och bara snacka lite skit. Började röra mig därifrån vid 17,30 för då började magen och kurra och de äter ju aldrig middag så kunde ju inte bjuda in mig själv, så jag åkte hem till mamma och åt där istället haha. Där går det alltid att bjuda in sig.

Efter middagen gick jag & bror på en långis, lite skönare att gå promenader nu när det inte är så varmt, men saknas värmen ändå faktiskt, men det sägs att ryssvärmen ska komma vad det nu innebär? Kommer väl att bli 30 grader igen, hoppas den kommer nästa vecka.

Efter promenaden åkte jag & Sofie till stan och solade på solkungen på Odenplan, första gången jag sola där, det var helt OK tycker jag! Så dit bär det nog av på onsdag igen, måste få lite färg nu innan Gotland. Efter solningen så åkte vi och hämta hundarna och åkte hem till Sofie och bara tog det lugnt. Snacka lite skit, kolla lite TV, sen gick vi ut med hundarna och sen blev det läggdags!



Pratade med tjejen som har huset på Gotland igår, ska bli så mysigt att komma dit. De hade grill + utemöbler som vi kommer att få låna, de hade cyklar också, det är ju kanon då vi slipper att hyra det!



Imorse vaknade jag rätt så pigg 06,30, brukar aldrig hända haha, så jag gjorde mig i ordning i min vanliga takt, sen åkte jag till bögsgård och gick en längre promenad med Stella. Vädret är inte allt för mysigt idag men promenad måste jag gå så det är bara att traska på!!



Nu ska jag äta frukost med kollegorna sen måsta jag sätta igång och jobba, har en massa kvar att göra från igår.
Dumma fakturor!!!!




KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0