Fredag kväll

Semesterdagarna bara flyger iväg, jag har i princip gjort NADA denna vecka, kunde lika gärna ha jobbat.. Även om det har varit skönt att bara få sova lite. Nu är det bara helgen kvar sen så är jag tillbaks på jobbet på måndag, kommer nog bli en mjukstart eftersom det fortfarande är så många som har semester...

Idag har jag & Hanna varot i täbycentrum, blev lite shopping (ovanligt va?) Handlade lite kläder på veromoda (bilder kommer), sen vart det ett par skor på Bianco....
Sen så hittade jag ett par supa fina tallrikar som jag kommer att köpa eller önska mig i present, det kommer väl bli ett sk samlingsobjekt.. Eftersom det var rätt så dyra, de kostade 220 kr styck.. så gå och köpa en hel servis gör jag inte direkt. Får ta den tid de tar....
Efter shopping turen så år vid sushi lunch, ibland är jag så grymt sugen på sushi så att jag nästan dregglar hehe, så allvarligt är det....... Gott var det MUMS...

När jag kom hem efter täby så ville bror åka till Mediamarkit, så det var bara att hoppa in i bilen igen och åka iväg. Bror min handlade ett par högtalare till mobilen så vi kan ha musik i turkiet på hotell rummet.. Kanon bra.... Efter det så blev det grillning hos mor min (även om hon inte var hemma) varken jag el bror kan grilla hemma så vi åkte dit. Kvällen min har varit väldigt lugn och skön, slutade med en film med bror, filmen heter TWILIGHT, helt ok film men rätt så SEG...
Efter filmen så vart det en skön kvällspromenad med Stella, Nemo & Björne. Alltid lika trevligt.

Nu sitter jag hemma & ska gräva ner mig i min säng, har inte kommit i säng den här tiden en enda dag på min semester, så ska bli rikigt skönt....

Sussa gott
Puss & Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0