En dag närmare semestern...

Då var det onsdag idag, bara 56 timmar kvar till semestern, om jag nu har räknat rätt hehe!!



Idag ska jag, Sofie, Cici och Mika träffas hemma hos Sofie och planera lite inför Gotland. Alla behöver ju inte komma med 4 plattänger eller 4 hårföner så lika bra att kolla upp allt det där nu.



Igår var Sofie och hennes syster iväg på en fotografering någonstans, haha kommer inte ihåg vad stället heter. De här 2 bilderna snodde jag från hennes blogg, vilken pang brud va!?



Efter jobbet igår åkte jag hem och städade ur bilen, Stella fäller ju fortfarande galet mycket hår så tyckte det var dags att dammsuga av mammas bil, så nu e den fin igen. Tvätta utsidan kanske jag hinner göra idag om det ens är någon mening med det? Kommer säkert att börja regna snart igen.

Efter det så kom bror till mamma efter han hade varit på träning och TVINGA mig att göra sallad till honom, syster som jag är ställer självklart upp, annars hade jag väl fått stryk haha.

Så det var bara ställa sig och fixa, han hade ju i alla fall varit duktig och handlat.

Efter maten så blev det en kort powerwalk, ett varv i skogen hemma 1,5 km eller vad det nu är. Kort & Gott...




Hela kvällen satt jag bänkad hos mor min och kolla på MJ´s minnesceremoni, det var svårt att hålla sig från tårar vill jag lova.



Vid 21 tiden så ringde Hanna och undra om jag ville följa med ut på promenad och självklart ville jag det eftersom Stella måste ju ändå ut och det är alltid trevligare att gå med någon annan.

Så det blev en promenad till Ica maxi för Hanna skulle handla ingredienser till hennes muffins som hon skulle baka till hennes Far som kommer på besök.



Igår hade jag ett super långt samtal med Mickis, älskade Mickis som inte är på topp för tillfället, men det kommer bli bra gumman det vet jag. Älskar dig




Nu måste jag fortsätta med jobbet, har fått in en massa nya fakturor som måste fixas.

Jeans - Bikbok

Kofta - Ginatricot

Tröja - HM

Skor - Scorett







Kommentarer
Postat av: Josefin

snygga skor :)

2009-07-09 @ 14:22:39
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0