Då var det lördag!!

Nu är det bara söndagen kvar sen jobb igen.. SUCK..

Idag har varit en skön dag, började med långpromenad på morgonen på bögsgård med Björne, sen åkte jag hem och duschade för att sen åka hem till Björnes mor & far som hade kalas för Tilda som fyllde 2 år. Hon fick jätte fina presenter av alla.... sen var det dags att blåsa ut ljusen på tårtan såklart.. Jordgubbstårta..



Efter kalaset blev det ytterligare en promenad med hundarna, har blivit en massa promenader idag kan jag lova men det är skönt att röra på sig när man har ätit tårta och en massa annat gott. Vid 17,30 tiden åkte jag och hämta Maria och Leon som kom hit och mös lite med oss. Vi åt middag och sen lekte barnen + hundarna på gräsmattan hela kvällen.
När Maria skulle hem så följde vi med henne ner till tåget eftersom hundarna ville ha en promenad haha eller inte, fick dra Stella ut. Hon slocknade efter 2 min när vi kom hem igen! Lille vovven.

Jag sa tidigare att jag har handlat skor, här är de!!! Very NICE..... (Bianco)



Här är en av tröjorna jag handlade på Veromoda! (160 kr) tröjan är ljuslila..



Kram på er allesammans.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0