Bengt är min ÄNGEL

Bästa Bengt på jobbet, han kom ner nyss och sa att jag får inte gå hem tidigare idag för han har en present till mig, hmmm tänkte jag till MIG? Varför då frågar ju lilla jag så klart..


Bengts argument:


* För att du köpte glass & Jordgubbar i tisdags

* För att jag fixade Jeanettes present

* För att jag körde han till Upplands motor för att hämta hans bil

* För att jag är så söt och för att jag ska ha en sommar klänning på mig snart tycker han!



Hahaha du är ju bara för GO Bengt, klänningen kommer att åka på, du får fixa en sommarfest så jag har tillfälle att ha den på mig!


Vad tror ni att det är för present? Jag har ingen aning, får vänta & se! Kommer kort sen



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0