Vill inte bli sjuk...

Neeeeeej jag börjar bli sjuk eller jag har känt av det i flera dagar men har hoppats på att bli bättre. Känner mig helt krasslig, ont i huvudet, halsen, bakom ögonen och helt slut i kroppen. Jag hoppas det blir bättre så jag inte behöver ställa in mig GBG resa, för jag vill verkligen åka och vara med tjejerna en hel helg *mys*


Jag och bror har småpratat lite om en weekend till NY kanske, så jag tog kontakt med den enda jag vet som bor där. Greg heter han, men nej då har han flyttat till Miami. Vilket SVIN *haha* tänkte ju att han skulle vara våran privata guide där.


Nu vill den här datan att jag ska starta om den, massa uppdateringar *suck* jag återkommer senare!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0