Vänner

Under min uppväxt så har man haft så många olika vänner som har kommit och gått. Man trodde att man hade hittat sina trognaste vänner tills en efter en gick bakom ryggen på varandra, tjejer i 14-15-16-17 års ålder är ju världsbäst på att snacka skit om varann. Frågan är när det tar slut? Jag hoppas o ber att det är över i dagens läge, är inne på året då vi alla fyller 24 år. SÅ det bör ju vara över! Eller vad säger ni?


Jag har många kompisar men bara ett fåtal vänner, dem vännerna är mitt allt efter min familj såklart.

Men vart lägger man gränsen? Man har bekanta, man har kompisar, man har lite bättre kompisar, man har vänner och sen har man dem vännerna man litar på. Egentligen så ska man ju bara lite på sig själv. Men hur ska man då kunna prata om sina problem som man vill ha hjälp med?

Mamma är ju den bästa vännen såklart, spelar ingen roll vad jag har för problem, det kan vara kompisproblem, kill problem, pengar problem, släktproblem ja alla slags problem. Hon är den bästa som alltid får mig att se framåt.. Älskar dig


Jag hoppas att dem vännerna jag har idag är kvar hela livet ut. Tänk er när vi är 40 taggare och alla har troligen skaffat barn och man, vi tar vårat pick och pack och tar en weekend någonstans och bara festar som vi kan! Tror ni att det går? Det tror jag och det ska jag sträva efter.


Finns ju vissa gamla vänner/kompisar som man har växt ifrån pga olika omständigheter, vissa saknar man väldigt mycket och vissa är bara luft känns det som. Lite tråkigt att säga så men det är sant.

Finns en tjej som jag saknar som hjälpte än genom en massa saker. Hon var väldigt förstående av sig och kunde prata med dig vilken tid på dygnet som helst. Man var alltid välkommen hem till henne när som. Du vet vem du är!! (balkong stunderna)


Nej ni, nu ska jag åka och träna för första gången på en vecka, det blir jag och Jeanette idag tror jag som tränar. Alltid bra att träna med någon, man pushar varan så mycket mer. Var sjuk förra veckan o då är det ju strikta regler på att man inte ska träna. Sen är det lunch och har med mig rester från gårdagens middag hemma hos mamma, så det blir skinkstek, hemmagjord potatismos, sås och gele  *MUMS*


Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp (mamma)

Älskar dig också gumman.

2009-02-09 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0