Tvätta + lite shopping kanske?

Har tvätt tid idag så jag kan tvätta lakanen och handdukarna jag köpte igår. Det här med att tvätta är ju bara så tråkigt, men det är väldigt skönt när det är över!

Idag vill jag till Stinsen och kolla på Gina, jag vill ha en jeans jacka. Man har ju slängt alla sina för år och dar sen. Men nu ska det nog inhandlas en tror jag. Finns nog en hel del sommarkläder som man kan börja köpa faktiskt. Men får hålla i pengarna lite.

På måndag kanske jag ska träffa my twin sister Jeanette. Var så länge sen jag äns såg henne, ska bli riktigt roligt om det nu blir så. Äta lite middag, ta en fika och snacka lite skit.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan igen. Ha en bra lördag!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0