Träna, träna, träna

Idag ska jag träna igen på lunchen, är så skönt att röra lite på sig eftersom man sitter stilla på jobbet mellan 8-17. Så snart ska jag gå ut med Stella så hon får kissa innan jag ger mig av. Idag tränar jag med grabbarna grus. Markus, Per och Fredrik.

Ikväll kommer bror över på en liten middag och sen ska jag städa hemma, han kommer bli galen på mig. För så fort han är där så städar jag! hehe. Men har man hund så måste man städa ofta.

Ni ska få se alla fina grejer från Partylite som jag köpte. Hann inte fixa allt igår.

Nu måste jag ut med Stella.
Ha en fortsatt bra dag

KRAM

PS. Jag tror boende på Gotland e fixat, nu ska vi bara dubbelkolla med alla som ska med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0