Torsdag 19/2

God morgon


Igår kväll vart det en sväng till Rickard (tatuerarna) han sitter i Solna på lilla gatan, rekommenderar jag varmt till de som skall tatuera sig.  

Sofie gjorde sin lilla fjäril och jag tyckte hon klarade sig galant, hon nöp tag i min hand några ggr men det är ju smällar man får ta när man följer med som stöd! Men fint vart det!

Sen har vi ju den andra personen som jag ej nämnde några namn på eftersom jag visste ej om hon skulle låta det ske. Men det gjorde det, Så det var min kära mor som tatuera sig igår efter flera år. Pappa sa alltid att hon skulle ha en tatuering men hon kom aldrig iväg, jag provade att boka tid för ett år sen ungefär men då banga hon ur en timme innan el nåt, inte snällt. Men nu la hon sig snällt på bänken och gadda in våra små fina namn! Hon sa inte ett ljud, var väldigt stolt över sig själv. Är väl en baggis när man har fött barn kanske *haha* vad vet jag. Så här såg det ut, väldigt smakfullt faktiskt.


Igår såg jag de 5 sista minuterna av Grey´s Anatomy och jag förstod nada, så jag får ej missa reprisen när det nu är.

Fick precis mail från en fotograf som jag kanske ska boka ett möte med, vem det är får ni reda på senare vid ett annat tillfälle. Mötet kanske ej blir av så då känns det onödigt att berätta hela historien!

Nu ska jag börja fixa frukost
½ dl havregryns gröt
Lingon sylt *mums*
Mjölk

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp (mamma)

Ja lite wild and crazy måste man va...:-)

2009-02-19 @ 08:20:44
Postat av: Alessandra

Jätte fina alla 3!

Vill oxå göra en ny..

Hur många har du nu?

Kram

2009-02-19 @ 10:18:11
URL: http://alessandra.se
Postat av: Alessandra

10 har jag nu!

Har en lite större jag vill göra..

Så fler blir det säkert :)

2009-02-19 @ 15:04:07
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0