Tisdag 24/2 = Fettisdagen..

God morgon


Sorry om jag bara hann skriva ett inlägg igår på bloggen, men jag hade super mycket att göra på jobbet och då glömmer man bort allt runt omkring. När jag sluta, gick jag hem och bytte om till träningskläder, sen gick jag förbi Sofie och fick i mig lite middag. Det serverades korv & makaroner, tackar så mycket. Sen blev det ju självklart en sväng med hundarna innan jag åkte och träna.


Igår vart det ju badminton som sagt och vi fick stryk *haha* familjen Beauchamp är inte allt för duktiga med andra ord. Men Helena (fru Sterner) har ju spelat mer än oss, skyller på det. Men självklart ska vi göra om det och någon gång så ska vi vinna över er. *hoppas* KUL var det i alla fall och det är väldigt bra träning.


I vanliga fall brukar jag gå upp vid 07,00 när jag ska till jobbet men igår kväll tänkte jag att jag skulle prova något nytt, så jag ställde klockan på 06,15 o studsa ur sängen vid 06,30.. Det var skönt att inte behöva stressa på morgonen men vet ej om det är värt att gå miste om 45 min sömn hmm.. Får se om jag blir tröttare under dagen idag än vanliga fall.


Idag är det FETTISDAGEN och då får man äta semlor. Jag tycker ens inte om semlor men bara för att man FÅR äta det idag så kommer jag göra det. Men kommer förmodligen skrapa bort grädden+mandelmassan *usch* så jag kommer bara äta solbullen *haha* kanske blir lättare för mig att bara köpa en sådan då kanske.

Jag har inte fått halvdagsledigt ännu på fredag 27/2. Frågade bossen igår om det var OK men han skicka frågan vidare till VD:n, så jag hoppas de släpper iväg mig för jag ska ju till GBG..

Nu måste jag börja göra i ordning min frukost, havregrynsgröt med lingonsylt och en massa mjölk..

Hörs sen
Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhhh vad gott med semlor, "snart" säsong igen ;)



I brist på annat kan man läsa en blogg från början haha



KRAM!

2011-10-13 @ 14:08:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0