Resa? JA tack, men vart?

Ikväll kommer Cici på middag, hon ska dessutom hålla teorilektion för mig, man ska väl ta det lilla körkortet inom snar framtid och då behöver man Cici *haha* min egna lilla privata trafiklärare.

Vet inte vad jag ska laga för mat heller, har inte så mycket hemma och jag orkar inte gå o handla, men verkar som det kommer att bli så ändå.

Förmodar att Sofie och Joppe kommer över ikväll med, ni e varmt välkomna hur som helst.


Sitter och funderar på om man ska träna idag eller gå en längre promenad med Stella, tror det blir en promenad faktiskt, så snuttan får springa av sig.
Stella bebisen

Hoppas Naemi följer med, tråkigt att gå själv.


Förra året den här tiden hade man ju en massa resor inbokat (Miami, Turkiet, London, Gotland, Turkiet igen), i år har jag INGA, eller jo Gotland v.29 såklart, men har inte hittat boende där ännu, folk tar ju så sjukt mycket betalt att det inte är sant men "vi" betalar ju dessa gigantiska summor för att få festa i 7 dagar o hälla champagne på varandra *haha* snacka om att människor sms lånar. INTE JAG, men vet andra folk som gör det för att köpa en stoooor flaska champagne och sen hälla ut den på folk. Vilken grej va?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snyggt halsband! :)

2009-02-10 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0