Puppie time

Idag ska jag gå och kolla på Marcelos valpar, jag kommer ju dö av lycka *haha* hoppas jag inte får något ryck och tar med en hem, skulle nog inte Stella tycka vore så poppis. Men kl 18,00 ska jag möta honom! Tjohoo :-)
Valparna är av rasen American Staffordshire, jätte fin stamtavla, han äger både mamman och pappan till valparna. Idag är dem ca 5 veckor tror jag! Hoppas jag kan få till någon bra bild ikväll!!

Imorgon onsdag börjar Grey´s Anatomy (bästa programmet) det börjar kl 21.00 på kanal 5. Men stupid jag har bokat tid hos tatueraren imorgon kl 20,30, NEJ jag ska inte tatuera mig igen! Nu är det Sofies tur + kanske en till person. VEM får ni veta sen :-)
Sofie ska göra en fjäril som kommer att sättas på skuldran om jag inte minns helt fel.

Idag på lunchen ska jag försöka komma iväg och träna, fuskade lite igår + att jag åt en satans massa godis. Dumma Cissi och Lisa som alltid har med sig en massa gott när de kommer på besök. Man var ju lite duktig och åt en sallad till middag och sen tog de upp världens godispåse *haha* Hur som helst så var det hur trevligt som helst att de kom över på lite middag och en massa tjejsnack!! Kram på er tjejer.

Som avslutning på måndagskvällen blev det självklart en promenad med Sofie och Joppe. Vart en sväng i hundgården, sen gick vi en promenad. När vi gick promenaden kom det en bil i full fart som tuta o hade sig, jag som jag är skriker j***a idiot och höjer handen, och då var det Sofies pojkvän OOPPSS, sorry Kim..

Kollar min blogg statistik varje dag och tycker att det är så kul att det är så pass många som läser, men vill självklart ha mer läsare.
På söndag fyller min mor år, vad köper man då? *suck* svårt det där.

Nu måste jag börja jobba lite, har ett utskick på 437 brev som ska iväg idag el senast ons! KUL? nja, men det måste göras :-)
KRAM



Kommentarer
Postat av: Kusin Jenny

Hej du söta, roliga kusin! Det är roligt att läsa på din blogg. Jag gör det nog varje dag nu för tiden. Du skriver om lite annat än vad jag gör på min blogg. Eller Mollys blogg, den handlar ju mest om henne.



KRAM Jenny

2009-02-17 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0