Måndag 16/2

Hej

Jag vet, jag har varit dålig på att blogga i helgen, men har haft annat för mig helt enkelt!! :-)

Fredags var jag hemma hos mamma som sagt och åt middag och kollade på Lets dance. Till middag blev det biffrydberg, är ju en enkel maträtt men sååå gott *mums*, till efterrätt vart det glass med stekt banan!. jag sov över hos mamma eftersom vi skulle på loppis tidigt på lördag morgonen, som ni kan se i mitt tidigare inlägg.
Senare på lördag kvällen gick jag hem till Lina och åt middag med hennes familj, hur mysigt som helst o vilken mat, till förrätt blev det getost med sallad. Du tar rostbröd och skär bort kanterna, skär upp en tjock/tunn bit av getosten (upp till var & en), lägger på honung och pinjenötter. In i ugnen och låt den stå tills den får en fin färg, servera det med sallad och vips så är det klart. Till varmrätt blev det fläskfile gryta med ett täcke av smördeg! MUMS det med. Lina you rock my world med din mat. I väntan på att melodifestivalen skulle börja så gick jag en sväng med Reece, deras gammel hund.
Tyckte ni att rätt låt gick vidare? Måns var ju en självklarhet, men det är ju bara för att han är han eller hur man nu ska säga. Lili o Susie tyckte jag förtjäna att komma till final. Men vad vet jag! :-)

Söndagar är mina städdagar, så jag vaknade gick ut med Stella och sen städade jag hela lgh. Är så skönt när man har fixat allt. Svenne och Maggan kom över på en liten söndags fika när jag var klar.
Sofie kom hem från Dalarna igår och skönt var ju det för Stella har saknat Joppe som en tok och jag har ju självklart saknat Sofie jag med.... Så det vart en sväng i hundgården och sen en liten promenad. Slutade med tacochips/salsa sås och en massa tjejsnack hemma i Sofies soffa samtidigt som Beck var på i bakgrunden.

idag är det måndag och jag har precis unnat mig en massage här på jobbet. Vi har en massös här varje måndag som knådar o donar, och jag har inte tagit massage på minst 4 veckor så nu var det dags.

Nu har min tatuering läkt så här kommer en bild på den, på förra bilden hade jag ju bara zoomat in tatueringen men nu kan ni ju se helheten i den!



Ha en fortsattbra dag nu måste jag jobba!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Jätte snygg tatuering Madde!

Kul att du börjat blogga :)

// Sandra

2009-02-16 @ 16:02:28
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0