Lördag 21/2

Varför kan man inte sova länge än 09.30? Är det ett tecken på att man börjar bli gammal? Jag lämnade till & med Stella hos min mamma igår för att slippa gå en morgon promenad och så att jag skulle kunna sova hur länge som helst. Nej då vaknar man 09.30 helt klarvaken *suck*
Stella har nog sovit längre än mig, haha hon är en liten sömntuta. Riktig morgon trött hund vill jag lova, på vardagarna går jag upp vid 06.50 ungefär. Stellas frulle serveras 07.20 och det är inte ofta hon kommer till den *haha* den vill hon nog ha precis innan vi går hemifrån.

Just nu sitter jag och kolla på LAink och jag som har så många tatueringar tycker det är väldigt roligt att kolla på sånna program, om jag ej hade haft så många och var inne på en till så har man ju fått en massa inspiration därifrån. Det är ju lite roligare att kolla på Miami ink för där finns det ju ögon godis *mums*..

Undra vad man ska göra idag, ska nog börja med att städa som vanligt. Känns som jag gör det varje lör men idag är det inte så stökigt, men dammsugas och moppas behövs. Dammsuger gör jag i princip varje dag, det behövs ibland när man har hund. Just nu fäller hon som en dåre..

Sen kanske man ska ringa P och kolla om det blir en liten promenad i solen *mys*

Ha en trevlig lördag
Kram
Ps. Grattis till Pingy som fyller 25 idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0