Jag försov mig

God morgon / God förmiddag

Idag försov jag mig (pinsamt), men det händer inte allt för ofta vill jag påstå men ibland är man bara för trött för att gå upp! Jag börjar kl 08,00 men kom 08,50 (inte så farligt va)
Så detta är vad jag hann slänga på mig :-)

Jeans - True religion
Svart tröja - G star raw
Vit tröja - HM
Skor - UGGS



Ikväll har 107,5 fest på cafe opera, men verkar sjukt jobbigt att gå dit är ju alltid sååå mycket folk där när det är spnna där arrangerade fester. Cici min lilla radionörd har ju självklart vunnit 2 st biljetter, men det är hon förmodligen inte ensam om.
Bengt (trogen bloggläsare) kom till mig imorse och sa att han ville se mer fart o fläkt i min blogg (tolkade jag det som). Men jag är ju ny och man kan ju inte skriva vad som helst på internet. :-) Men det kommer Bengt, jag lovar.

Idag hade jag tänkt att träna på lunchen eftersom jag hinner inte göra det efter jobbet. Måste ju bli lite "fastare" till beach 2009.
Längtar efter att få komma utomlands.


Alanya

Catalina o Jag vid poolen med drinkarna såklart

Kallis V.29 (vart annars)

Ha en bra dag allesammans

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp (mamma)

varför är alltid huvudet borta på dina outfit bilder?

2009-02-11 @ 10:38:55
Postat av: Anonym

TACK FÖR UPPLÄGGET AV DEN OTROLIGT CHARMERANDE BILDEN HAHA / YOU KNOW WHO....

2009-02-11 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0