Hemma och fortfarande seg

Sitter i soffan och kollar på Linda Rosings program, hmm undra hur det kommer att sluta. Tror inte riktigt på såna här program faktiskt, men om hon hittar sin kärlek så grattis till henne..

Att ha hund när man är sjuk är inte roligt och verkligen inte i detta väder. FYY säger jag bara, inte roligt alls. Men hunden måste ut så det är bara att klä på sig och gå ut på promenad.

Imorgon blir det jobbet hoppas jag, har inte tid el lust att vara sjukis. men det är bara en dag kvar sen är man ju ledig och imorn är det de vanliga som gäller för Madeleine. Middag hos mamma + lets dance.

Jag är sjukt sugen på en shopping weekend till NY, någon som känner att dem vill följa med? Jag har kollat på datumen 30/4 - 3/5 så jag hoppas jag kommer iväg. För det blir ingen sommar semester för mig i år. Förutom Gotland såklart!
Nu ska jag kolla vidare på det här programmet *haha* de håller på att välja ut boysen nu....

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0