God morgon

Igår vart det ju en liten utgång och det var super kul. Kan ju inte bli bättre när man är ute med sina tjejer! Middagen på Thaihouse var ju bara sååå god. Till förrät åt vi vårrullar, friterade räckor och något mer som jag ej kommer ihåg. Vi alla åt oxfile med grönsaker och ris till varmrätt . Till fördrink fick vi lite champagne *mums* och till middagen vart det vin. Vi orkade inte med någon efterätt så det vart en liten shot istället hahah. Jag tror att Gabi ville supa oss under bordet innan vi skulle ut på krogen. Hur som helst så rekomenderar jag starkt ThaiHouse på nybrogatan 42. 
Det var ju ett sällskap där som hade svensexa, så Mickan fick äran att ge han en liten ros. har det på film, haha kanske kommer ut här när jag har lärt mig hur man gör. :-)
Kvällen fortsatte och vi gick till Collage, där träffade man på en hel del folk som man känner.
Dum som jag är satte jag på mig ett par nya pumps som jag aldrig har gått i, dem glapade och var stora och tröck på konstiga ställen. Så efter ett tag så hade man ont i fötterna men jag festade på ändå.  Vi alla började nog bli lite runda om fötterna så vi bestämde oss för att gå vidare (bra idé va?) Mickan och Vanessa gick en sväng förbi Berns för att träffa Navidjoooon medans jag och Cici gick förbi Ambassadeur på kungsgatan. Dem kör bra musik där men publiken kan vi prata om. Efter några minuter kom Mickan o Vanessa dit. Kan ju säga så här, det spelar ingen roll vart man går i Stockholm man träffar ALLTID folk som man känner. 
Efter ett tag orkade jag verkligen inte mer, så jag Cici och Puff åkte och åt lite mat (igen).. Sen vart det hemgång efter stoppet på tullfritt och jag har aldrig längtat så mycket efter en säng. 

Stella har varit hos mormor hela helgen så henne ska jag hämta så fort jag orkar. Hoppas Joppe (grannhunden) mår bättre. Han hade gjort illa foten så Stella har ju ingen att leka med här på hemmaplan. 

Nu måste jag äta
KRAM

Skorna för kvällen
 

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp (Stellas mormor)

Men lilla gumman, gå ut med ett par nya ej ingågna skor, hur tänker man då..."suck"?

Jo,som min dotter..:-)

2009-02-08 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0