GBG nästa helg

Pratat med Vanessa idag och nu är det bestämt att vi åker till GBG igen och hälsar på Mickan. Så vi åker den 27 feb och är där över helgen. Jag, Cici o Vanessa samma liga som alltid *haha*

Jag skulle ätit middag med Lisa och Cissi på ons, men vi kunde inte hålla oss ifrån varann *haha* så de kommer till mig idag istället. Vi ska mötas kl 18 utanför pizzerian i kvarteret *mums* men pizza blir det ej, det blir en advocado sallad tror jag!

Innan ska jag hinna till Stinsen och köpa lite hundgodis + att jag ska möta Sofie och gå en promenad med henne och Joppe! 1 timme & 15 min kvar sen hemgång.
Ha en trevlig måndags kväll..


Kommentarer
Postat av: Christian

Så är man inte hemma den helgen heller :-(

Kram

2009-02-18 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0