Första blogg dagen 6/2

Hej allesammans

Första dagen som bloggare så var snälla emot mig tack. Oj vad ska jag skriva, vart ska man börja?
Just nu sitter jag på jobbet o lyssnar på 107,5 och har inte mycket kraft till att jobba, vill ju bara hem o äta en god middag med familjen! Så kl:17 idag går jag hem till mamma och får maten serverad hoppas jag, sen kl:20 börjar ju Lets Dance det är ju bara ett måste på fredag kvällar. Tycker verkligen så synd om både Molle o Maggan som fick lämna programmet. Man vet aldrig hur dagen kommer se ut förrän själv. Vi hälsar till er så gott, Krya på er.


Ikväll/inatt kommer söta Mickis hem en sväng från Gbg (hon har sin praktik där), så i morgon skall vi ut o göra storstaden osäker.  Jag, Vanessa, Mikaela o förhoppningsvis så ska vi få med oss Cecilia ut på en sväng. Vi börjar med middag på en kompis restaurang på Östermalm, ska bli väldigt mysigt.  Sen blir det nog en sväng till Collage där bästa Reza jobbar.


Sen vart det söndag. Helgerna går ju så sjukt snabbt. Kan man inte börja med en ny jobbvecka? Jobba mån-tors och ledig fre-sön. Så min söndag kommer nog att bestå av soffa + TV.

Lite om mig själv då:

Madeleine var namnet, bor i en förort i Stockholm, där har jag bott i hela mitt liv. Ibland så funderar man på att flytta in mot storstaden, men det går snabbt över! Trivs väldigt bra här ute.

Jag bor i en liten 2:a med min hund Stella (rottweiler) Stella är med mig på jobbet och det är super skönt att inte behöva lämna bort henne på dagis, men ibland tror jag nog att hon skulle ha roligare där J

Familjen som e mitt allt består av mamma Eva och bror Christian. Min pappa Didier lämnade oss plötsligt i maj 2006. Älskar dig och tänker på dig.

Sen har vi den stora släkten som alltid är underbar! Kram på er


Har i mina tidigare dagar ridit väldigt mycket, var ett stort intresse när jag var 10 år gammal och fortsatte fram till 18 års ålder. Har ridit på ridskola, har varit medryttare m.m.

Men nu är det jobb, familj, vänner och hunden som gäller.


Jag är som sagt en shoppaholic när det gäller skor. Ni som också är det så rekommenderar jag sidorna

http://www.asos.com/

http://www.gojane.com/


Det här var mitt första blogg inlägg.


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anette

Vad kul att få vara en av de första att läsa din blogg! Bra skrivet! Lycka till i fortsättningen också!

2009-02-06 @ 11:37:35
Postat av: Morbror Håkan

hej på dig nu får du skriva mycket som jag kan läsa

2009-02-06 @ 16:12:34
Postat av: Maria Damgren

Va söt du e ja men då behöver ju inte vi talas vid på våra enstaka samtal, Altt står juh här hi hi lycka till älskar dig maddie

2009-02-06 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0