Äntligen fredag

Idag kom jag senare till jobbet, hade så ont i huvudet imorse. Så jag sov en timme till och det hjälpte faktiskt. Vaknade flera ggr inatt för att Stella hade tagit för sig lite väl mycket av sängen *suck* men när jag tänker efter så är det ju bara mysigt.


Igår var Cici och Helen över på middag, men det var de som kom med mat *gott*. Blev mat från Grekiska kolgrillsbaren som har öppnat i Stinsen. Jag & Cici har tidigare jobbat i samma kedja men i Frösunda och där är maten bättre enligt mig.


Idag blir det samma gamla vanliga rutin, hem till mamma efter jobbet och äta middag, idag serveras det Lax med pressad potatis *mums* inget fel på det. Man får alltid så god mat hemma hos mamma. Sen blir det ju självklart Let´s Dance kl:20, det är min fredags underhållning. Ikväll är det asiatsikt tema så det ska bli kul att se. Ska tydligen vara heta scener mellan Laila Bagge och hennes danspartner


Nu är mötet bokat med den hemliga fotografen *haha* så på tisdag åker jag in till stan och träffar den/det ska bli skoj och se vad som sägs. Mer får ni veta senare i veckan som kommer.


Nu måste jag jobba vidare!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0