Tröttmössa idag

God morgon alla morgon pigga, jag är inte allt för pigg idag men det ordnar väl upp sig snart.

Igår var en jobbig dag och en dag med både trevliga och otrevliga saker. Men vi nämner bara de trevliga.

Direkt efter jobbet så åkte jag till bror för att hjälpa han med att sätta upp nya köksluckor, han tyckte förmodligen att jag sög på det, haha men jag gjorde mitt bästa & några fick vi upp. Kommer att bli kanon fint när han byter handtagen och får upp allting.

Vid 18,30 körde jag hem för att möta upp mamma, Annika & Nettan för att sen åka vidare på lite partylite hemma hos Sofies mamma.

Här är 2 saker som jag köpte, den stora glasvasen och den stora ljusa ljushållaren


 

 



Jag åkte från partyt kl:20,35 i full fart för att hinna till stallet där jag börjar rida kl:21,00. Vi hade dressyr och Calle jobbade på väldigt bra igår, jag med för den delen. Han var super fin igår. Så det är jag nöjd med.

Vart är det kalla vädret på väg? Jag vill ha tillbaks minusgraderna och det hårda underlaget, vill inte ha + grader och en massa slask.

Så jag fick inte en lugn stund mellan 08,00 – 24,00 igår. KUL haha, men idag är det fredag så det är lugnt.


KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med fredag :D Trevlig helg och HA EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!!! Pöss

2009-12-04 @ 10:16:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0