Snart hemgång

Kyl & frys är sålda, det gick FORT. Jag satte ut annonsen på Kyl & Frys ´Tvätt & tork, det tog ca 5 min sen blev jag nerringd av folk. Kylen & frysen är borta i alla fall, imorgon kommer en kille och kollar på tvättmaskinen och torktumlare, hoppas jag blir av med dem nu.

Tycker synd om min bror, han har plogjour i vinter. Hade han i & för sig förra vintern också men tror inte att det blev så mycket jobb den vintern.

Men idag är han och plogar och det kommer ju bara mer och mer snö, jag klagar dock inte för det blir så mycket ljusare och trevligare med snö. Men tycker synd om FABO.

Jag fick en julklapp från AGE idag. Ni som inte vet vad AGE är så är det ett företag som säljer kontorsmaterial, så jag brukar beställa en hel del av dem. Och då får man lite fina saker.





De håller på att renovera här på jobbet, river och har sig. Det LÅTER som attans och det är inte lätt att jobba, man hör knappt vad kunderna säger när det ringer. Rätt så irriterande men sånt e livet.


På torsdag åker jag & Mitra till Åland tur & retur då jag ska plocka upp lite saker där, passa på att handla lite på Taxfreen också.


Beställde lite ljus från partylite idag, det behövs till den nya lgh sen.

3 st Miniatyrljusglas
3 st Vita snöbär 

2 st Teljus
2 Vita snöbär

2 pack Votivljus
2 Vita snöbär

Dagens bild blir:

Fotograf Robert Björk










Ha en underbar tisdag kväll, nu ska jag göra det sista, sen åka mot stallet!


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beställde du ljusen idag??? Trodde dom skulle komma innan jul :S Ha en trevlig kväll! Kram

2009-12-15 @ 20:23:11
Postat av: Cissi

Beställde du ljusen idag??? Trodde dom skulle komma innan jul :S Ha en trevlig kväll! Kram

2009-12-15 @ 20:23:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Rob

Grymt fit ;)

2009-12-28 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0