Orkar inte mer nu

Det verkar inte räcka med att jag renoverar om hemma, här på jobbet är det kaos också. Jag har sprungit som en idiot hela dagen, så nu är det vatten paus & kiss paus med Stella (hunden)


Vet ni att det är 93 dagar kvar tills jag åker till NY, det låter sjukt långt, men det är bara 3 månader. Ska bli så underbart roligt.
Det kommer förmodligen att shoppas en hel del och ätas mycket gott. Får inte glömma festerna som vi ska ta oss till. Lina vill gå på porrklub, så kanske hamnar på en sådan haha vem vet?



Det lämnas alltid grejer på min bänk här på jobbet, nu när jag kom tillbaks så ligger det mossa på mitt bord, vad tycker ni att jag ska göra med den? Hmmm.


Efter jobbet far jag förmodligen till lgh och kollar in vad grabbarna har hunnit med + att jag ska ta kort som jag lovat.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0