Film maraton

Igår blev det en massa filmer för min del, hann med hela 4 st.

Crank High Voltage – den var inte allt för bra, bara en massa svordomar genom hela filmen hmmm….

Borta bäst Hemma värst
– En komedi med Vince Vaughn & Reese Witherspoon, helt ok film.

Fast and the furious (den senaste)
– Att jag skulle vilja ha Vin Diesel är inte ett skämt, satan i gatan vad han är sexig. Hans kropp & hans röst ger mig rysningar och det är det inte många som gör hahaha. T.o.m. snygg polisen såg manlig ut……Filmen var helt ok, men den första var bättre!



Alpha Dog – En films om är baserad på en sann historia (tror jag) helt ok och bra handling tycker jag, men väldigt konstigt slut, fattar NADA. Men värd att se tycker jag. Det var i alla fall 21 filmen på 4:an igår. 



 
Det var vad jag gjorde i söndags..

 

I lördags var det min födelsedag, Grattis i efterskott till mig haha. Jag hade bjudit in tjejerna på lite tilltugg och vin innan vi åkte in till Stan, när vi väl kom till stan så blev det Cafe Opera först, sen begav vi oss mot Ambassadör som var booooring. Det har varit galet bra där, men fy vad tråkigt det var nu.


 

Jag fick en massa fina presenter på min födelsedag:

 

Presentkort på Scorett + Biotherm set - Mor & Bror
Presentkort på Lexington – Catalina & Corinne
Presentkort på Edsbergs Beauty & Bode – Hanna, Cici, Sandra & Elin
Bodyshops bodybutter – Maria
Bodyshop låda – Annelie
Tårta (mums) - Vanessa
Ett bad äpple (badsalt) + vin – Naemi
Sofie – En super fin ljusstake som jag ska ha hängande på min uteplats sen

Kram på er vänner!!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Christan Brandin

Grattiskramen & grattispuss i efterskott från mig...

2009-12-07 @ 18:35:55
URL: http://christianbrandin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0