En trevlig kväll

Middag hos Cissi med familj där det serverades spagetti och köttbullar + en super god sallad. Tusen tack för maten…
Vid 18,30 tiden tog vi bilen för att köra över till Lisa där fikat väntade. Lisa hade bakat kladdkaka med hallon och chili, den var super god och super mäktig. Till det serverades det glass och självklart en kopp kaffe. Tusen tack för fikat, var helt lovely.


Lisa har 2 katter varav en av dem alltid gömmer sig när det kommer främmande. Men ena kissen fick jag tag på i alla fall, den heter Lill




Inte allt för vacker kanske, jag & Cissi tycker den ser ut som ET men den är väldigt len och mysigt att klappa på.

När jag väl var på plats hemma så gick jag en långis med Stella, fick sällskap av Helena och hennes låne hund JumJum. Stella och Jumis lekte en hel del och det känns super bra när hon verkligen får springa av sig.


Så tack Helena för promenaden.

 

KRAM på er!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Madde....Åt vi verkligen spagetti och KÖTTBULLAR????

2009-12-01 @ 10:12:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Madde....Åt vi verkligen spagetti och KÖTTBULLAR????

2009-12-01 @ 10:12:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0