2009-12-29

2&½ timme kvar av denna arbetsdag, eller av alla arbetsdagar på detta år. Nästa gång jag sitter här är det år 2010.

Har fortfarande inga direkta planer till nyår, har fått lite förslag så nu är det bara att hoppa på något. Nyår är så överskattat, känns som att man måste göra någon big deal av den, men det är bara köra på som vanligt. Lite godare mat & säg gott nytt år på 12 slaget så ordnar det sig.


Igår handlade jag IGEN, men till lägenheten så klart, pengarna bara springer iväg.


Men vet ni att min KLK är klar, nu är det bara skohyllan som saknas. Visst vart den fin?



Tryck på bilden


Jag har fått super ont i halsen inatt, vet inte riktigt varför men en sak vet jag, och det är att jag vägrar att bli sjuk. Har inte riktigt tid med det nu. Men jag sitter och knaprar c vitamin + strepsils.


Idag efter jobbet så åker jag till Hööks en snabbis och kollar om de har några ridbyxor, måste ha nya nu. Fick ju presentkort av mor & bror på den butiken så det är lika bra att kolla.


Blir mer bilder imorgon eller i övermorgon på lgh.



KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0