2009-12-14

10 dagar kvar till Julafton och 17 dagar kvar till det nya året 2010, var har ni för planer till nästa år? Har ni några nyårslöften?


Ni som har kollat på FB sida har sett att det har varit renovering hela helgen, i fredags så började jag, Mitra & Elin att tömma lite i lgh, jag trodde vi skulle hinna åka 2 varv till Hagby tippen men de stängde 15,30, så hann bara en vända. I lördags så mötte jag upp Alex och Björne kl:9 för att slänga resten, vi åkte 3 el 4 vändor fram & tillbaks, då förstår ni hur mycket som slängdes. När lgh var tom på all bråte så åkte vi till beijer bygg så att jag kunde handla renoveringsgips och lim. Jag hittade ett underbart valnötsgolv på beijer men priset var lite väl dyrt, 899 kr kvm. Inte för att jag är snål men att lägga ut ca 30,000 på golv känns SI SÅ DÄR. Så jag har hittat ett klickgolv på K-rauta som kostar 279 kr kvm. Så det blev mycket billigare.


Jag har glömt att tagit bilder på lgh, har haft att göra hela tiden så har totalt glömt bort det, men ska göra det idag hoppas jag. Så ska ni få se hur det går för oss.


När jag fyllde år så fick jag presentkort av min mor och bror på Scorett och jag är lite skosugen faktiskt, men tycker ni att jag ska vänta till mellandags rean istället? Kanske man kan få 2 par istället för 1 par.

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ta bilder, nyfiken ;)

2 för 1 låter smartare hihi ;)

Kram!

2009-12-14 @ 10:55:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0