2009-12-11

13 dagar kvar till Julafton, har ni önskat er något speciellt? Jag har önskat mig mateus tallrikar + lite annat smått och gott.
Brukar ni köpa julklapp till er själva? Jag brukar inte göra det, men kanske ska göra det i år, vad tror ni?


Dressyren gick sådär igår, Calle var rätt så pigg så han sprang mest bara. Jag hade en sträckning i benet så till slut så orkade jag inte rida. Men gjorde mitt bästa sista 15 minuterna. Vi gjorde skänkelvikningar på rakt spår i alla gångarter, så det var super bra träning men svårt.


Idag slutar jag kl:14, då ska jag först åka och tanka brors bil lite, plocka upp Mitra och sen handla på Beijer. Måste ju ha lite bär hjälp sen, så Mitra får ta och ställa upp.


Ikväll smäller det, IDOL finalen är här och den kommer att bli grym. Fast en sak undrar jag, VART ÄR EFTERFESTEN?
Det är ju den jag vill gå på.


Kram

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0