1 dag kvar

Det är upp & ner här på jobbet för tillfället. Det är så många som ska flytta omkring, alla säljare ska upp på övervåningen och ateljén ska ner. Så det har flyttats bord i massor.


Jag tar en paus nu och drar i mig lite lunch. Slutar kl:12 så då bär det av hemåt för att gå ut med Stella, sen mot Stinsen för att köpa de sista klapparna. Sen när det väl är klart så är det lgh som gäller hela kvällen. Vill bara få allt klart men är inte så lätt alla gånger, jag kan ju inte göra så mycket eftersom jag har tummen mitt i handen, men jag försöker i alla fall.


Dags att börja om igen


HA EN UNDERBAR JUL OCH ÄT EN MASSA GOTT.


Berätta gärna vad ni fick i julklapp


KRAM till er alla



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR……

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0