Snart så..

... ska jag sova, hoppas jagb kan sova idag... Har ni sett fullmånen? den får inte ställa till det i min skönhetssömn inatt haha..

Idag har jag varit duktig och tvättat en massa lakan och handdukar, det behövs ibland det med, glöms lätt bort för att man alltid prioriterar kläderna först.
Vid 18.30 kom Helen förbi på middag, alltid lika trevligt med besök. Jag bjöd på pasta med fläskfilegryta. Sen kom Cici och Hanna förbi på en fika på balkongen, har ju varit en helt undebar kväll att sitta ute på...
Vid 21 tiden så studsade jag ut med Stella en sväng, gick förbi Svenne & Maggan och sa hej och tvinga med de på LGH visning imorgon, mamma kunde inte komma med och jag vill höra någon annans åsikt också, inte bara min egen. Så jag plockar upp de imorgon vid 17.15 och sen åker vi till Edsberg för att kolla på lgh, hoppas den är lika fin som den verkar..

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/463913

Dags att nanna kudden nu verkar det som.
Godnatt alla fina.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0