Ont ont ont..

Jag har så ont i hela kroppen idag.. Igår var vi ute på en hojsväng som blev rätt så lång tycker jag! Jag, bror, Fredrik, Mickan, Freddy, Vanessa & Nicklas åkte en sväng mot stan för att äta, sen bar det av mot Rosenhill och det var hets dit vill jag lova. Bror min ska ju alltid ligga först och köra och då har vi alltid Freddy i arslet som hetsar (dummer) så det bar av i en jädrans bra fart.. Och Vanessa vi VANN hahaha....


Det var första gången för Mickan och hon var lite skakis men tror nog att hon tyckte det vart härligt till slut när hon väl slappnade av!!!

Jag själv & Fredrik (mickans förare)

Jag & Mickan



Men just nu har jag väldigt ont överallt eftersom jag sitter och spänner mig när vi kommer över en spec hastighet för att sitta kvar. Sen så åker man ju på 2 hjul på motorcykel men tror inte riktigt bror har förstått det för det gick på ett hjul en hel del med. Skulle vara roligt att ha kort på det, jag ser nog ut som en liten ryggsäck där bak, ska försöka få till en sådan bild någon gång!!



Idag ska jag, Sofie & Linnea rida och det kommer att bli hur kul som helst. Även om jag tror att hästarna kommer att vara rätt så sega efter sommarbetet eller så har det hur mycket spring i bena som helst, vem vet kanske blir avkastad haha.. Hoppas INTE....



Men imorgon kommer jag förmodligen ha ännu mer ont i kroppen, men det är bra träning..



Nej ska jag sätta igång och jobba nu kanske? Jaaa det gör jag, men först hemnet och blocket, måste hitta lgh & bil...




Kram alla fina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0